[slikom] Re: mobilni telefoni

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Feb 2005 15:39:55 +0100

Ok. Da odradio sam ova podesavanja znaci kad sms pristigne i kad odem na
kako vi to na english kazete inbox tj na de eingang onda jednostavno talks
neke poruke kad otvorim poruku procita samo dio teksta i ... ili kako
izgovara punctpunctpunct. Zanimljivo je da se to ne desava kod svih poruka
nego samo kod nekih. Ja sam pitao u de u njihovoj firmi gdje sam nabavio u
cemu je stvar? Oni su mi odgovorili da se sprema novi up grade koji ce taj
problem rijesiti. Ja sam ovaj problem do tog up grade rijesio na taj nacin
kad mi pristigne poruka jednostavno otvorim poruku i na opciama podesim na
proslijedjivanje dalje i onda na dijelu gdje se upise tekst procitam poruku
koja je stigla jer tada je procita a ne proslijedjujem je dalje nego samo
taj dio obrisem. Mislim da si me svatio na koji nacin citam poruke i dobro
sam se pravo snasao heheheh. Hajde ako si za prozovi me na skype pa ce mo
detaljno o svemu.