[slikom] Re: jedno pitanje

  • From: "narcis sudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jul 2011 17:16:38 +0200

pa pozdrav zorane ja sam u mom predhodnom mejlu postavio jednu adresu gde sam
ja nasao tu devetku.a to je :www.soft32.com sa tog sajta sam skinuo pomenutu
verziju eksplorera devet a tu ima i linkovi za skidanje istog eksplorera za
vindovs sedmicu.
    Od: narcissudarevic
    Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
    Poslato: 7. jul 2011 2:32
    Tema: [slikom] Re: jedno pitanje

    pa operativni sistem mi je xp sajt sa kojeg sam skinuo jednu verziju
devetke je www.soft32.com pa sam se pitao dali sam ga dobro razumeo jer je
nesto bilo receno da je kompatibilna sa xp operativnim sistemom