[slikom] Re: jedno pitanje

  • From: "Petar Budai" <budai@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Sep 2009 11:57:47 +0200

pozdrav pokusao sam da ti dam autorizaciju ali nisam uspeo u tome neznam sta je
posredi bilo kad to nije uspelo. pa kad budes imao mogucnosti odnosno vremena
pozovime da bi te dodao na kontakt listu. hteo sam da se cujemo posto ti koliko
sam upoznat studiras u ceskoj pa bi me interesovalo da li si upoznat sa zivotom
i radom slepih tanmo odnosno o njihovom drustvenom statusu. ovo sam mislio da
napravim jedan zvucni prilog za nas radio. unapred hvala