[slikom] Re: isdn i pucanje veze

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Dec 2006 07:12:10 +0100

     Pozdrav svima,

Rajko, cini mi se da mi je ISDN bio puno stabilniji po pitanju veze, ali,
posto sam rijetko radila down load, ne smijem nista da tvrdim. Naime, cak i
ako bi ponekad veza pukla, dok recimo pregledam neke stranice, moglo se
desiti da to uopste i ne primjetim, jer nema onog dial up zujanja i
pistanja.

Pozdrav