[slikom] Re: Wintalker voice

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Dec 2006 07:18:08 +0100

Ovo za "Sapi 5" je jednom cini mi se na ovoj listi vec objasnio Darko
Milosevic kako to podesiti da se dobiju glasovi Zdenke, Dubravka itd. Ako me
sjecanje ne vara, rijec je o zamjeni necega u jednom fileu s tim da se onda
gubi mogucnost citanja cirilice, a dobije prepoznavanje govornika Wintalkera
pod "Sapi 5". Nazalost izgubio sam tu poruku pa bi bilo dobro da za sve one
koji imaju isti ovakav problem kao i ti to Dare jos jednom objasni.

David