[slikom] hitno trebam pomoć oko namještanja šta da snima soundforge

  • From: "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jun 2008 07:59:09 +0200

pozdrav.
trebam da upalim da mi soundforge snima sa radia neku emisiju ali izgleda da mi
kupi zvuk sa mikrofona.
kako da mu promjenim da kupi zvuk sa samog kompjutera?
ako mo¾e precizno da ne lutam jer mi se ¾uri.
predpostavljam da je u kontrol panelu u sounds and audio device ali nikako da
nabodem gdje se nalazi.

hvala unaprijed

igor