[slikom] Tastatura

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Jun 2008 00:11:25 +0200

 Zdravo svima,

     Prije nekoliko dana u mom gradu kupio sam jednu zanimljivu tastaturu. Ja
je
lično zovem, trgovačka tastatura. Jedino sam je sreo kod trgovaca to jest u
trgovinama da je koriste.
     Zanimljiva je jer je koštala samo malo više od dva Eura. Nadalje
zanimljiva
jer je urađena na tankoj gumenoj podlozi pa se može smotati i staviti u bilo
koji malo veći džep. Pošto je tako tanka može se koristiti samo ako se stavi na
neku tvrdu podlogu. Nikako nemože biti na krilu i da se sa nje kuca. Ima
prilično nezgodne tastere ali uz malo navike čak se može kucati i relativno
brzo.
     Po rasporedu ima standardan izgled, sve tastere uključujući i numerički
dio
i slično. Priključuje se na USB port. Ima li neko ovakvu tastaturu i da li je
još neko koristi? Da budem iskren meni se čini kako bi je bilo najbolje staviti
pod sto i uvježbati da se koristi sa nožnim prstima. Ne zezam se već ozbiljno
mislim jer ponekada zatreba i treća ruka. Kako ide na USB port to bez problema
može raditi paralelno sa nekom drugom tastaturom, dakle jedna tastatura na
stolu
i jedna ispod stola, dvije ruke i barem jedna noga. Nešto slično kao što
muzičari koriste pedale kod klavira,  i drugih instrumenata.

      Pozdrav!