[slikom] Re: hitno

  • From: Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx (Zvonko Mijokovic)
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Sep 2004 09:42:52 +0200

Zdravo Veki! Evo da ti i ja odgovorim, jer smatram, da kad su stampaci i
skeneri u pitanju, imam ponesto iskustva. Ja sam dugo vremena koristio
tintni stampac hewilet pakard i bio sam njime vise nego zadovoljan. Imao je
samo jednu manu, a to je, skupe i relativno brzo trosece se patrone. Sada
koristim laserski brether i naravno, opet sam zadovoljan, jer je mnogo brzi,
a za dvije godine, nisam na njega imao nikakvih troskova. Kartusa naime u
odnosu na tintnu patronu, neuporedivo duze traje. Sto se pak skenera tice,
ja imam epson i ne znam sta da kazem, jer ga nisam uporedjivao s drugima.
Drago mi je, ako ti je sve ovo bilo ma i od najmanje pomoci. Srdacan
pozdrav. Zvonko.