[slikom] Re: hitno

  • From: "Saša Grbić" <starisloven@xxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Sep 2004 10:13:26 +0200

Pozdrav svima.
Nijaz rece:
Inace imam canoscan5000F skener koji je brz i kvalitetan, ali kada skeniram
vise stranica, pravi velike pauze pa razmisljam o kupnji drugog koji ne
pravi takve pauze.
Odgovor:
Tako bi i meni nesto trebalo posto ja puno skeniram za studije. Ja imam HP 5200
star oko pet godina i vise ne radi nego sto radi. Meni preporucuju da kupim HP
8200, ali je on za sada poprilicno skup. Nijaze, ako nadjes nesto izdrzljivo
pisi na listu.

http://svitanje.topcities.com/