[slikom] Re: govorni softver konacno pomagalo

  • From: Iksi hacker <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Dec 2007 23:02:31 +0100

upravo sam saznao u hrvatskoj daju jaws standard. E sad ovde se javlja drugi
problem. Taj jaws ne radi na win xp pro samo na home druga stvar ne radi na
svim verzijama viste samo home premium home basic i biznis bar koliko ja
znam...
E sad i ako to mozemo da dobijemo super jer je ubgrade sa standard na pro
negde oko 150 dolara sto nije puno.