[slikom] Re: govorni softver konacno pomagalo

  • From: Iksi hacker <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Dec 2007 12:50:34 +0100

hmm ali ako pise sintetizator za srpski jezik...?!?
Anreader je super za citanje knjiga i koriscenje racunara ali ne moze da
radi bez jaws-a kako treba tako da.... A ko ima legalan jaws? Pa imali bi ga
svi da se tretira kao pomagalo :)) ovako recimo nismo u mogucnosti ni da
isprobamo kako valja jaws 9.0 na primer....