[slikom] Re: flac ekstenzija

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Dec 2006 11:58:51 +0100

     Zdravo Olga,

Flac audio format je format koji se rijetko koristi, baš zanimljivo šta je
to u njemu snimljeno. To je inače otvoreni kod pa je detalje moguće pronaći
na internetu na web stranama za open projekte. Ako ga Winamp ne svira onda
moraš skinuti plugin za to. Za više detalja o pluginu pogledaj na sledećoj
adresi:
http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=131643
Inače ovaj audio format to jest ovu ekstenziju mogu svirati i drugi plejeri
kao što je foobar2000 i slično.

Gradimir

Od: "Olga" <olgapetrovic21@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] flac ekstenzija

Pozdrav svima.
Danas sam downloadovala Hendlove svite za klavir.
Uglavnom, sve je to islo preko programa azureus, da ne duzim dalje, kada
sam download zavrsila, videla sam da svi file-ovi imaju ekstenziju flac.
Moj winam to nece da pusti.
U cemu je problem?
Da li su to kodirani fileovi, ili mi za pustanje flac file-ova treba neki
poseban player?
HVALA MNOGO na pomoci, i molim da ako neko zna, sto pre odgovori, hitno mi
je.
Srdacno,
Olga