[slikom] Re: flac ekstenzija

  • From: "Slobodan" <freedomd@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Dec 2006 16:11:34 +0100

Zbog toga sto je FLAC skoro duplo manji od WAV formata, a kvalitet za
nijansu losiji. Sto ce reci, ipak se isplati. Razlika u kvalitetu izmedju
flac i mp3 formata je najociglednija kod klasicne muzike, dok kod ostalih
zanrova razlika nije, bas, lako uocljiva. Mogla bi Olga da prokomentarise
kvalitet klasicnih kompozicija u flac i mp3 formatu.