[slikom] Re: Za Gordana

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Aug 2007 01:59:54 +0200

Pozdrav.
Sad ti to ne mogu napamet reci, jer nemam instaliran Fine Reader, no
najbitnija stvar je da oznacis "remove all formatting". Tako ce Fine Reader
da shvati da mora maknuti sve stilove, fontove, boje i velicine i izbacit ce
tekst u Word u defaultnom fontu.
Sto se viska razmaka tice, redovito se desava da Fine Reader umjesto jednog
razmaka stavi vise njih, a cesto i uvucene prve redove na paragrafima
tretira kao nekoliko razmaka, a ne udarac tabom.
Zato u Find and Replace opciji u Wordu oznaci da ti dva razmaka mijenja
jednim, i ponavljaj akciju Replace all sve dok ti Word ne javi da je
napravio 0 zamjena.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx