[slikom] Za Gordana

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Aug 2007 00:52:40 +0200

    Pozdrav

Pazljivo sam procitao tvoje objasnjenje vezano za podesavanje u fin readeru i
usao u njega provjerio sve elemente podesavanja i uredu je.
samo nije mi jasno koji detalj se odnosi na podesavanje tako da skenirani tekst
ne bude velicine slova i formata kakav je izvorno, nego da bude onakav kako je
podesen u  Wordu moga kompjutera.
Napomena, u finreaderu mi na stavci format setings jaws kaze "rtf, doc, html
original lei aut" ako to ima veze sa tim?
I za kraj, sta ono znaci na kraju vezano za uklanjanje viska razmaka, znam sta
je faind riplei. Hvala ti Gordane i na prethodnom odgovoru, pa ako ti se da
dopuni ako ne nije problem, jos jednom hvala.