[slikom] Re: Youtube download

  • From: "Djordje Kuzmanovic" <dkdjole@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Oct 2011 20:25:13 +0200

Pavle, pozdrav

Ja trenutno koristim
www.youtube-mp3.org
Otvori dve strane ovu navedenu i site youtube paralelno. Kada pokrenes
zeljenu pesmu ili file, pritiskom na f4 dolazis na adres bar koji tije vec
selektovan. Kopiraj ga i unesi na edit polje na navedenoj stranici. Potom
klikni na konvert video button i prati sta se dogadja na stranici. Kada se
izvrsi konvertovanje ponudice ti link za download.
Ovaj youtube-mp3 je namenjen za skidanje video snimaka i konvertovanje u
mp3. Medjutim adresu sa filea bilo kog formata samo kopiraj. Radi
besprekorno.