[slikom] Youtube download

  • From: "Pavle Kojic" <kojic.pavle@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Oct 2011 17:46:58 +0200

Pozdrav za sve vas.
Imam jedan problem pa bih zamolio da pomogne ko zna.
Naime ima neke stvari na youtube koje bih da skinem ali nikako ne mogu da
nadjem prikladan i odlican program za to. Pronasao sam neki program za koji su
mi rekli da je jako dobar to je vdownloader ali kada sam ga instalirao prikazao
mi je neku gresku i pisalo je da treba da se obratim majkrosoftu za to tako da
sam njega odmah obrisao.
Pre njega koristio sam neki youtube downloader ali od pre nekoliko dana
jednostavno sta god hocu da skinem ne prolazi i prijavljuje gresku.
To mi se vec desavalo pa sam pomislio da treba instalirati novu verziju sto sam
i uradio i to je radilo ali sada sam proverio da nove verzije nema a sa ovom
trenutno postojecom kao sto rekoh ne radi.
Pitao bih nekoga ko zaista skida sa youtuba da mi kaze najbolje resenje i koji
je to program u ovom trenutku odlican za ove stvari? Najbolje bi bilo da
odgovori neko ko radi vec to sto i meni treba i ko je totalno u toku.
Bio bih veoma zahvalan jer mi to zaista treba ovih dana.
Ako ima takav program neka mi ga neko posalje na ovaj moj mail.
Pozdrav svima.
Pavle iz Vrsca.