[slikom] Re: Word problemi

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 29 Sep 2013 23:09:47 +0200

Bok!

Zasticeni nacin prikaza dokumenta mozes skinuti tako da upotrijebis
naredbu Save as:
- pritisni alt - cut ces file tab
- nadolje na Save as...
- aktiviraj enterom.

Pojavit ce se prozor za spremanje dokumenta pod novim imenom.
Zatvori taj prozor tipkom escape.
Sada ces moci citati bez teskoca dokumente jer ce on biti u compatible
prikazu.

Ovo se moze i trajno iskljuciti:
- aktiviraj altom kartice; strelicom nalijevo idi do File tab
- strelicom na dolje dodji na Settings ili Options.
- Otvori tu stavku i prema dolje nadji Security center
- tabom idi do gumba Security center settings ili options; aktiviraj
razmaknicom.
- strelicom nadolje nadji protect view
- tabom slijedi mogucnosti i sa svih skini kvacice razmaknicom
- tabom na OK
- jos jednom na OK.