[slikom] Re: Windows 10 i anReader

  • From: "Dzele" <dzele@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Dec 2015 22:37:43 +0100

Pozdrav.
Zoki kod mene na desetci winmail radi, neprocitane poruke najavljuje a
atachmant ne. Meni je licno to prihvatljivo, kome nije ok. Ako je i tebi kad
skockas winmail uradi ovo iz uputstva koje je gradimir slao na listu pa ces
dobiti najavu za neprocitane poruke. Evo te poruke u nastavku:

Zdravo svima,

Pojavio se JAWS 17.0, istina beta verzija i vjerujem da ima onih koji
već koriste ovu verziju. Oni koji koriste WinMail za e-poštu su se svakako
sreli sa problemom čitanja e-poruka te još nekim nedostacima. Rješenje je
jednostavno, treba samo u datoteku: ConfigNames.ini upisati samo jedan red.
Mnogo teže će biti doći do te datoteke. Taj red izgleda ovako:
MSOE=Windows Mail
Oni koji će ovo da rade, mogu ovaj red kopirati pa ga kasnije
zalijepiti. A sada idemo korak po korak jer naprednim korisnicima ovi
koraci i nisu potrebni.

1. Pritisnite prečicu: Windows taster + r, da se otvori, dialog Pokreni.
JAWS će pročitati: Unesite ime programa, fascikle, dokumenta ili resursa na
Internetu i Windows će ga otvoriti.
2. upišite: c:\programdata i pritisnite Enter. Pokrenuće se Računar i
otvoriti folder programdata koji je inače skriveni folder na C disku.
3. Sa liste prikazanih stavki, pronađite i otvorite folder: Freedom
Scientific, onda pronađite i otvorite folder: JAWS pa pronađite i otvorite
folder 17.0.
4. I dalje otvaramo foldere. Sada pronađite i otvorite folder: SETTINGS, pa
pronađite i otvorite folder: enu.
5. Ovo je folder u kom se nalazi mnogo datoteka a vama treba datoteka:
ConfigNames.ini. Umjesto da idete strelicom na dole mnogo puta,
jednostavnije je brzo upisati prva tri slova: con.
6. Kada ste selektovali ovu datoteku, otvorite je Enterom. Ovo se otvara u
notepad programu.
7. Krećite se strelicom na dole do reda gdje piše: mso=Office
8. Pritisnite taster END da se kursor postavi na kraj reda pa pritisnite
Enter.
9. Sada upišite ili zalijepite predhodno kopirani tekst:
MSOE=Windows Mail
10. Pritisnite Control + s da se snime izmjene koje ste napravili ili
jednostavno sa Alt + F4 zatvorite notepad a na pitanje da li želite snimiti
promjene, odgovorite sa, da.
11. Zatvorite sve, najbolje ponovo pokreniti JAWS 17.0 pa onda pokrenuti
Winmail. Sada bi trebalo da je sve uredu, da se čitaju otvorene poruke,
vide poruke u folderima i slično.

Pozdrav, Gradimir
Dzele
From: "Zoran Radisavljević" <zoran027@xxxxxxxxx>

Zdravo Gradimire.
Lepo ti pojasni ovom napaćenom narodu šta kad i oni abdejtuju sistem na
windows 10 i spomenu negde da je bilo nekih problemčića i sa winmailom,
jeli
se to rešilo, da li se uspešno može ovaj mail klient koristiti i na
windows
10 sistemu, da li se uredno vidi kada je nepročitana poruka, kada je
prilog
u mailu, šta eventualno treba odraditi da bi to bilo fino ko na windowsu
7?
Hvala na odgorovu.
S poštovanjem Zoran.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom