[slikom] Re: Windows 10 i anReader

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Dec 2015 21:56:29 +0100

Zdravo Gradimire još jednom.
Hvala na objašnjenju.
Zamolio bih nekoga ko je instalirao windows 10 iz početka a koristi možda
winmail kao svoj mail klient za poštu da nam prenese svoja zapažanja, da li
to radi baš onako kako treba, da li vidi nepročitane poruke i atačmente?
S poštovanjem Zoran.
From: "Zoran Radisavljević" <zoran027@xxxxxxxxx>

Zdravo Gradimire.
Lepo ti pojasni ovom napaćenom narodu šta kad i oni abdejtuju sistem na
windows 10 i spomenu negde da je bilo nekih problemčića i sa winmailom,
jeli
se to rešilo, da li se uspešno može ovaj mail klient koristiti i na
windows
10 sistemu, da li se uredno vidi kada je nepročitana poruka, kada je
prilog
u mailu, šta eventualno treba odraditi da bi to bilo fino ko na windowsu
7?
Hvala na odgorovu.
S poštovanjem Zoran.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom