[slikom] Re: Winamp

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 May 2005 06:58:15 +0200

     Caos svima,

jutros sam "skinula" tu verziju Winamp-a, ali nakon instalacije mi se cudno
ponasa. Tacnije, Menu je nekako cudan, moram da lutam strelicama da bi tek
slucajno naisla na ponudjene opcije.
Napominjem da sam prilikom instalacije odabrala "Accessible" verziju.
Da li neko zna u cemu je problem?

Hvala unapred

Mahalice