[slikom] Re: Winamp

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Mar 2006 11:24:59 +0100

Naravno, komande koje su definisane JAWS nece biti u tim menijima i
podmenijima. Takode je nekada slucaj da neki program i nema bog zna sta u
menijima ili je cak bez menija vec samo sa grafikom na ekranu, ali ipak i
kod njih ponekad skriptama  ima neka komanda sa tastature koja se, u tom
slucaju, ne moze naci u meniju jer menija inema. Dakle, ja sam govorio o
onome sto je najcesce moguce uraditi korisno pregledavanjem menija i
podmenija. Takode, neki programi, kao npr. Sound Forge, u svom Help meniju
imaju stavku: 'Keyboard shrotcuts', dakle, direktan pristup help poglavlju
gde su date sve komande sa tastature za Sound Forge.
Vredi malo uloziti i sopstvenog truda da se nesto nauci a ne samo ocekivati
da nam neko drugi znanje sipa u kljun.

l.p.B