[slikom] Re: Videolupa za slabovide

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 11 Mar 2006 15:33:20 +0100

Pozdrav, Tereza.
Prema opisu, meni ta spravica izgleda vrlo sllicno jednoj koju sam vec vidio
kod kolegice. Ako ti se da, posjeti
www.enhancedvision.com
pa vidi je li to tvoje pomagalo nesto od njihovih proizvoda.
Inace, kod nas se barem koliko znam koriste klasicni 'Aladdin' uredjaji, a
to su sve-u-jednom TV ekran, ugradjena kamera i osvjetljenje i konzolica za
pomicanje ispod kamere. Ovo je vrlo naporan nacin za duze citanje, ali
nevjerovali ili da, dvije moje kolegice i susjede ovdje su poprilicno
dogurale na faksu koristeci se tim.
Regards

ICQ #274696026