[slikom] Re: Veliki problem s downloadom

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Apr 2011 00:39:30 +0200

Mozda mi je promaklo ali nisam jos procitala da si isprobao skidati s
Miponyem kojeg i ako se prekine konekcija ili se restartas download se
nastavlja a da ti pri tom nista ne trebas raditi, cak niti pokretati Mipony?
Mislim da si negdje ranije pisao da ti skidas pomocu Free Rapida.
Mipony se kod mene pokazao mozda malo sporiji od IDM-a, ali mi je puno zato
stabilniji od IDM-a.
Zna mi se dogadjati da mi se s IDM-om zblesi Download pa moram skidati
ispocetka, pa zato ja preferiram Mipony.
Nigdje mi se ne zuri, skinut ce kadtad.
xD.

Chat soon,
bada.