[slikom] Re: Veliki problem s downloadom

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 15:13:23 +0200

Naravno da sam to vec uradio, oni zvali Telekom, proverena veza i konekcija,
rekli su da mi je veza izuzetno dobra... Ono na sta su oni posumnjali je
nedovoljno prostora na disku, ogranicenje od strane sajtova, ali sam sve
odbacio na osnovu dosadasnjih iskustava i odlicnog zdravstvenog stanja mog
kompa.

Od: NINO <mailto:ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>

Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx

Poslato: 21. april 2011 13:08

Tema: [slikom] Re: Veliki problem s downloadom

Uuups, oprostite na brzopletosti, htedoh reci oko 10 evra, tek da kolege
listeri iz Srbije koji su kod ptt.net-a ne pomisle da imam jos neki dodatni
specijalni popust kod njih...
OK, izgleda mi ostaje samo da cuvam linkove, povremeno pokusavam i vidim da li
ce se i kad problem resiti sam od sebe, pa makar pocetkom sledeceg meseca.