[slikom] Re: Vazno upozorenje

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Aug 2007 07:00:22 +0200

Dobro jutro svima!

Ovaj replay je trebao ici kao dodatak Nijazovoj poruci, ali sam ga namjerno
napravio na Gradimirovu poruku kako bih pokazao da sam procitao njegovu
zamolbu i shvatio je. S obzirom da znate da nisam osoba koja je sklona
ekscesima na listama ovaj put cu ipak morati prekrsiti zamolbu moderatora, i
dodati da sam ja jedna od preostale dvije osobe koje je David prevario za
mobitel. Iznio je dobre tehnicke argumente o kojima je u Nijazovoj poruci
pisala Divina ciji navodi su tocni. Ja sam sve te podatke provjerio kod
ljudi koji su strucnjaci za mobilne telekomunikacije i nasjeo. Nesto vise cu
Vam o tome napisati danas poslijepodne na drugim listama jer se sad pakiram
na posao. Do sada sam poslao podosta mailova ljudima za koje sam na listama
primjetio da privatno komuniciraju sa Davidom, kako bi ih upozorio na njega,
ali ne mozes znati za sva privatna dopisivanja, tako da sam cuo i za
naknadne prevare. Jos jednom moje isprike Clanovima liste, a i tebi
Gradimire.

Lijep pozdrav

Petar