[slikom] Re: U vezi Screamer-a

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Sep 2007 10:43:40 +0200

     Zdravo Mišo,

     Ne postoji jedinstven obrazac. Mada ovo što ću napisati takođe možda
je svojevrstan obrazac.

1. Kada pronađem adresu za slušanje radio stanice ja prvo provjeravam da li
je ta adresa ispravna.
2. Tek kada otvorim, čujem program ja tu stanicu dodajem u favorite.
3. Onda editujem fajl, favorite.xml jer podaci koji se automatski unesu
često imaju i detalje koji mene ne interesuju.

     Pozdrav!

Od: "Miša Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: U vezi Screamer-a

Gradimire. Postoji li univerzalno resenje, za ovu mogucnost?
   1. da li postoji obrazac za sve radio stanice koje zelimo da unesemo u
listu screamera?
   Pitanje na temu?
   pozdrav.