[slikom] Re: U vezi Screamer-a

  • From: "Kruno Drenski" <kdrenski@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Sep 2007 17:44:43 +0200

Gradimire, kako je neko pod ovom temom objasnio, ovaj programcic ne
reproducira stanice koje emitiraju u real audio formatu. Vezano uz =
navedeno,
zanimalo bi me postoji li neki software ili plugin za neki od softvarea =
uz
pomoc kojeg bi se moglo reproducirati sve vrste formata u kojem =
radiostanice
emitiraju program preko interneta?

BTW, zamolio bih i taj favorite file ako mi ga mozes poslati na private =
da
imam pocetnu bazu za organizaciju mojih stanica.

Puno hvala,
K.

Od: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: U vezi Screamer-a

Pozdrav Gradimire!
Puno hvala na objasnjenju. Uspio sam dobiti zvuk radio Banovine na nacin
koji si mi opisao, medjutim koliko vidim ona mi se ne nalazi u favorite, =
ili
u bazi podataka, vec da bi je slusao, svaki put prilikom pokretanja
Screamer-a moram ponavljati ovaj postupak. Da li se to nekako moze =
izbjeci
tj. da li mogu Banovinu dodati u vec postojeci popis Screamerovih radio
stanica?

Srdacno

Bojan

Od: "Bojan Bertek" <bojan.bertek@xxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] U vezi Screamer-a

        Pozdrav svima!
Pokusavao sam dodati jednu radiostanicu u Screamerovu favorite listu,
medjutim ne zeli se konektirati. Konkretno radi se o radio Banovini. Sto
tocno trebam upisati u polje za naziv radija, da li samo Radio Banovina =
ili
nesto vise, a takodjer, sto trebam upisati u polje za source?

Srdacno svima

Bojan

Bojan Bertek

Matije Gupca 18

10380 Sveti Ivan Zelina

Skype name: bocko 2005

Tel: 01 2060 934

mob: 098 831 587

mob: 091 503 9558

E-mail: bojan.bertek@xxxxxxxxxxx

e-mail: bojan.bertek@xxxxxxxxxxxx

//www.freelists.org/archives/slikom/=20
Login: username=3Dslikom  Password=3Dmokils

http://www.eset.com