[slikom] Re: TuneUp programi?

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 May 2015 17:38:28 +0200

Zdravo Violeta,

Od ovog šta si napisala ja koristim samo CCleaner. Ima i portable
verziju pa je dobro jer nije potrebno instalirati. Ako se odlučiš za
portable verziju onda slijedi prvi link, drugačije idi na drugi link i
preuzmi šta ti treba.
1. link za portable verziju:
https://www.piriform.com/ccleaner/download/portable
2. Link za ostale verzije: http://www.piriform.com/ccleaner/download