[slikom] TuneUp programi?

  • From: Violeta Pećić <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 May 2015 17:07:23 +0200

Pozdrav svima,

Preksinoc mi je racunar naglo usporio rad nakon instalacije VLC-a i
otvaranja nekih sajtova za gledanje tv programa. Dakle, ne znam sta se
zapravo dogodilo, ali racunar je do te mjere usporio da sam na otvaranje
foldera ili najobicnijeg Notepad-a cekala po desetak i vise sekundi. Da ne
duzim, instalirala sam AVG PC Tuneup i on je naravno puno toga pocistio i
popravio a racunar je nakon restarta ubrzao rad. Nazalost, AVG PC Tuneup
nije besplatan, trial verzija traje samo jedan dan, a s obzirom na moje
odusevljenje onim sto je odradio, malcice sam tragala za besplatnim
rjesenjima.

Pronasla sam preporuke za neke besplatne TuneUp programe pa me zanimaju vasa
iskustva i preporuke.

Comodo System Utilities,

SlimWare Utilities SlimCleaner

ili CCleaner?

Naravno, ako imate link za download bilo bi sjajno.:)

Zahvaljujem unaprijed

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom