[slikom] Re: Torenti-Pomozite

  • From: "Dalibor Savic" <savadm@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2007 01:48:12 +0100

Miloše, pošto ti je Dare lepo objasnio ja ću ti dati nekoliko saveta koih se
za tvoje dobro trebaš pridržavati.
1. Kad nešto skidaš sa torrenta a u utorentu imaš neke torrente sa kojih si
već skinuo nešto dakle ostavio si ih da sejduješ pauziraj te ostale torrente
da bi mogao brže da skineš pa kad završiš sve ih opet vrati da bi i drugi od
tebe mogli da skidaju.
2. Drži sed što duže znači kad nešto skineš neka taj torent bude u utorrentu
što duže jer tako dobijaš poene na tom trekeru odnosno sajtu sa kog skidaš a
kasnije ih možeš pretvoriti u upload poene. Ukoliko nešto skineš a
neuključiš sejd uopšte kod privatnih trekera ćete banovati odnosno bićeš
izbačen sa tog sajta i nećeš moći ništa da skidaš. Ja obično držim sed
jednog torrenta mesec ili dva a posle ga brišem. Obično trekeri traže da se
sejdujedve trećine od onoga što si skinuo. Neki privatni sajtovi traže
veliki a kod nekih je dovoljan i mali rešio. Samo sejdom to postižeš. Ako
trenutno ništa ne skidaš uvek ostavi utorrent da radi da sejduje skinute
torrente i nećeš imati problema.
3. Za većinu privatnih trekera je potrebna pozivnica. Za neke sajtove
odnosno trekere se pozivnice lako dobijaju za neke teže a za neke skoro
nikad. To zavisi od kvaliteta sajta, odnosnouploadovanih stvari koi se tamo
mogu naći. Da dodam da postoje privatni i javni trekeri. Razlika između njih
je ta što na privatnim trakerima možeš brže skidati ali imaš obavezu da što
više sejduješ i tamo se mogu naći mnogo stvari koje na javnim trekerima
nema. Kod javnih trekera jenije potrebnani pozivnica ni registracija a ni
nemoraš da previše držišsejd. Nadam se da sam uspeo da ti ukratko objasnim
ovih nekoliko stvari koje bi bilo dobro da se pridržavaš. Ako ti nešto nije
jasno slobodno pitaj da ti objasnim. Poz dača.