[slikom] Re: Torenti-Pomozite

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Dec 2007 19:02:12 +0100

Miloše.
Naravno da je moguće da se neki torrent fajlovi skidaju na jako malim
brzinama.
To zavisi koliko ima seedera, a koliko leechera.
Dati ukratko objasnim.
Seederi su oni koji drže ceo torrent, a leecheri su ljudi koji imaju
preuzete delove tog istog torrenta. Kada jednom preuzmeš celi torrent, i
pustiš da se izvrši njegov upload do kraja, onda ti postaješ seeder, i držiš
torrent kod tebe. Dakle torrenti kruže od računara do računara, iako je onaj
od koga si ti preuzeo ceo torrent ugasio isti, a kod tebe još stoji ceo
torrent, onda si ti seeder sve dok ne ugasiš i ti taj torrent. Dakle kada
preuzimaš torrent, ti ga u isto vreme i skidaš, a i dopuštaš da drugi
leecheri skidaju one delove koje si ti skinuo. Eh sad brzina zavisi od
trackera, a trackeri su lokacije gde ti u stvari tražiš torrent, i gde je on
odnosno fajl sa ekstenzijom .torrent javno uploadovan, a ti uz pomoć njega
preuzimaš torrent od onih kkoji su već seederi. Neki trackeri ograničavaju
svoju brzinu, zbog brzine njihove veze, ili računara, tako da ti se može
desiti da 200 MB skidaš sat vremen a, a može ti se desiti da ih skidaš i dva
dana. Neki privatni trackeri, mogu i da naplaćuju usluge preuzimanja
torrenata.
Nadam se da sam uspeo u kratkim crtama da ti ovo objasnim.
Dare.