[slikom] Re: Tabele u Internet exploreru

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Mar 2006 18:48:57 +0100

     Pozdrav Gorane,

Iskreno ti savjetujem da ipak pokusas koristiti neke od komandi za citanje
tabela, barem one osnovne. Dakle, ctrl +alt +strelice na sve cetiri strane,.
Tako ces se kretati po celijama - lijevo, desno, gore i dole, i tako ne bi
trebalo da imas problema sa citanjem sadrzaja bilo koje celije.
A sto se tice reda, bojim se - iako nisam sigurna, da nema drugog nacina od
onog kojeg je pomenuo Gradimir. Naravno, rijec je o starijim verzijama
jaws-a.

V.