[slikom] Nova lista!

  • From: "Olga" <olgapetrovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "lista oko Vatre" <okovatre@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Mar 2006 21:10:16 +0100

Zdravo svima!
Razmisljala sam, i dosla sam na ideju da osnujem listu, na kojoj se svi mozemo
lepo zabavljati.
Znam da postoji mnogo listi na kojima se moze slobodno diskutovati o svemu, ali
ipak, jos jedna nova, nece biti na odmet!
Lista se zove pricalica a kao sto  ime govori moci cemo razgovarati, pricati  o
 cemu god ko zeli, znaci, o svemu!
Poruke za prijavu mozete slati na:
pricalica-request@xxxxxxxxxxxxx
Subject poruke ostaviti prazan, a u edit polje upisati subscribe!
dobicete poruku na koju samo treba odgovoriti sa komandom reply precica sa
tastature je  control plus r!
Ako neko ne zeli petljavinu s prijavljivanjem, drage volje cu ga prijaviti
rucno, a za to mi se moze obratiti na moj e-mail:
olgapetrovic@xxxxxxxxxxx
Dakle, vidimo se na novoj listi!
S postovanjem,
Olga Petrovic