[slikom] Re: Stereo mix u Windows-u 7 zajedno sa mikrofonom

  • From: "Nikola Petakovic" <nikolapetakovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Jan 2011 23:55:14 +0100

Sve je to ok i štima, dok se ne uključi taj "Stereo mix". U pitanju je Realtekova kartica. Onda se nikako ne da spojiti sa mic i sa izvorom zvuka koji prolazi preko nje, što mu, uostalom i jeste namena. Kada prolazi na XP-u, ne vidim razlog da ne može na Sedmici. Ipak, kada budeš "pripaljivao" i ako nešto pronađeš, slobodno piši, ne toliko zbog mene, a ono zbog još kojeg nesretnika, kojega je zadesio isti problem. Siguran sam da ih ima još. Ne vredi zbog jedne sitnice prelaziti na XP, makar to bio i običan mikser, koji bi služio za pevanje uz matrice :D. U svakom slučaju hvala kako god se sve završilo.

Pozdrav,
Nikola Petakovic
nikolapetakovic@xxxxxxxxx
----- Original Message ----- From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>