[slikom] Stereo mix u Windows-u 7 zajedno sa mikrofonom

  • From: "Nikola Petakovic" <nikolapetakovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Jan 2011 23:09:23 +0100

Pozdrav svima,

Nekako, uz ovu temu poruke, još uvek razmišljam o najboljem načinu da se izvede pomenuta mogućnost. Naime, da li je moguće u Winows-u 7 podesiti stereo mix snimanje, koje istovremeno objedinjuje i sadržaj, koji se emituje preko zvučne kartice i preko mikrofona? U Windows-u XP to se moglo postići dečekiranjem opcije Stereo mix kod Realtekovih kartica ili What U Hear kod Sound Blastera, ako me sećanje ne vara. Čak, ako u delu "Playback devices" odaberemo "Mute" na onim uređajima, koje ne želimo čuti dok snimamo, ovde mislim na mikrofon i ukoliko u odeljku "Recording devices" podesimo šta želimo snimiti, na primer mikrofon plus izvor zvuka sa zvučne kartice, uz to i Stereo mix, koji bi po pravilu trebalo biti dečekiran sa postavke "Mute" onda se zaista ne bismo mogli tako lako odreći ovih dobrih rešenja. Želeo bih verovati da se to da postići i u "Sedmici", istina i sigurno na neki drugi način, ali barem za sada nisam uspeo doći do idelanog rešenja, iako sam već nekoliko dana prelistavao sve moguće forume, diskusije i komentare na ovu temu.

Srdačno,
Nikola Petaković
nikolapetakovic@xxxxxxxxx