[slikom] Re: Sound forge

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2007 21:23:54 +0100

Pozdrav!
Ono sto ti zelis je tzv. studijsko snimanje, a za to se u SF-u i slicnim
programima koristi multitrack mod.
Snowman, koji je autor najpoznatijih skripti za SF je nedavno izjavio da jos
nije otkrio  nacin kako da to prilagodi Jawsu, a otad nisam imao novih
informacija.
Jedino sto ti preostaje je da pokusas snimiti jedan vokal u lijevi kanal,
drugi u desni pa da ih onda zasviras istovremeno. Svaka dionica ce se cuti
iz svog zvucnika i dobit ces koliko toliko pristojan efekt, no ako snimas
vise od dva vokala onda nastaje problem.
Takodjer je problem sto svaku dionicu moras snimati naslijepo, ili bolje
receno nagluvo, odnosno, ne mozes cuti prvi glas dok snimas drugi i vise je
nego sigurno da glasovi nece biti sinkronizirani, ili kako bi to muzicari
rekli "u fazi".
Znam da nisam pomogao nego samo zakljucio da to bas i nece ici barem dok
Snowman ne osmisli bolje skripte, ali barem znas na cemu si:).
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx