[slikom] Re: Sound forge

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2007 21:20:47 +0100

Naravno da je moguće.
Postoje dve mogućnosti.
Jedna je da snimate delove, a da to kasnije nalepite u jedan fajl, i
slušate, a druga je da radite miksovanje, tako da se oba zvuka čuju u isto
vreme.
Dakle ukoliko radite nalepljivanje fajla na fajl, otvorite fajl na koji
želite da nalepite neki drugi fajl, i tu pritisnete Control+End da odete na
kraj fajla, a potom ne zatvarajući onaj prethodni otvorite drugi fajl koji
želite da nalepite na kraj prethodnog.
Kada ste ga otvorili pritisnete CONTROL+a da označite celi fajl, pa onda
uradite Cut, ili Copy - CONTROL+x, ili CONTROL+c.
Potom pritisnete ALT+Tab da se vratite na onaj prethodni fajl, a onda za
svaki slučaj još jednom CONTROL+End tastere da odete na kraj tog fajla, pa
onda CONTROL+v, da aktivirate komandu Paste - Naljepi, i fajlolvi će biti
spojeni.
Pozdrav Dare.