[slikom] Re: SKYPE

  • From: Meda Minić Alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 01 Aug 2014 20:57:02 +0200

Dobro veče Dejane, pozdrav svima!
 Kao što su već svi koji su ti preporučili da pređeš na windows 7 rekli da
je to budućnost, ali i sadašnjost, ma da tehnologija napreduje, pa tako
postoje već i windows 8 i 9, ali se ipak windows 7 za sada pokazao više nego
dobro za našu populaciju, samo ako se dobro sve odradi i pravilno instalira.
Moram da navedem lični primer, da sam bila skeptik dok nisam prešla sa
operativnog sistema x p na operativni sistem windows 7 i mislila sam da se
nikada neću prilagoditi sedmici, ali pošto mi je sve odrađeno kako se samo
poželeti može stručnom rukom, sada windows 7 koristim bez po muke uz tu i
tamo neke sitnice, koje nisam još sasvim savladala, ali vremenom će se i to
prevazići, optimista sam.
Vrlo je bitna ram memorija zbog samih programa koje mi koristimo, ali sve u
svemu operativni sistem x p je u penziji i samo možemo da nosimo lepe
uspomene na njega, dok windows 7 funkcioniše, što bi se reklo kao švajcarski
sat, nema kočenja pri radu, radi kao po loju.
Srdačan pozdrav i srećno sa novim operativnim sistemo mwindows 7 i nekom od
skajp verzija šestica, recimo 6 . 14, ili 6 .16.