[slikom] Re: SKYPE

  • From: "Barbara Demirović" <baca.demirovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 01 Aug 2014 19:23:46 +0200

Pozdrav Dejane. Mislim da bi ti bilo jako poželjno da instaliraš
windowse sedam. Kao prvo, xp je otišao u penziju. Kao drugo, vidiš i sam
da ti više neće instalirati nove verzije skypea. Tako će ti uskoro biti,
ako već i nije, s ostalim programima. Ja sam se u početku bojala sedmice
pitajući se kako ću ja to, imala sam velike strahove. No sada, kada je
koristim, iz iskustva kažem da je to dobro i da je čak i jednostavnija
nego xp. To je moj osobni savjet koji bih preporučila svima koji koriste
windowse xp.