[slikom] : Re: Pitanje za iskljucivanje programa

  • From: "Sreten Markovic" <sreten72@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Aug 2014 19:56:44 +0200

Pozdravljam Gradimire

Evo da ti se zahvalim na ovom objasnjenju gdje da potrazim problem ali ni na
jednom od ovih mjesta nisam pronasao to jeste nisam rijesio moj problemcic
jedino mi preostaje da uradim deinstalaciju

Pozdravljam pa nadam se dacemo se cuti u skorije vrijeme postoji jos jedan
programcic koji na isti nacin pravi problem to jeste sa jaws se zatvori a sa
nvda nece tako da nije samo problem sa echo linkom u pitanju je nero15
portabl kada pokrenem exe datoteku otvori se program kako treba i prilikom
zatvaranja sa alt i f4 on se zatvori sto se tice prozora ali kada hocu da ga
pokrenem ponovo isto dobijam da je program vec pokrenut i kada odem u
windows upravljac zadacima pa u procese tamo imam pokrenut program isti
problem kao i sa predhodnim programom
 Sreten E73RMC