[slikom] Re: Pitanje za iskljucivanje programa

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Aug 2014 18:55:48 +0200

    Zdravo Sretene,

    Ovo isključivanje programa EchoLink ne bi trebalo da ima neku vezu sa
JAWS ili NVDA jer je sa obadva programa više nego pristupačan. Da li ti
koristiš EchoLink kao "Sysop mode" ili kao "Single-User"? To bi moglo da
ima više veze. Pritisni prečicu: Alt+e i pogledaj kako je podešeno.
    Nadalje, da li pri zatvaranju programa čuješ poruku na Engleskom
jeziku: Molim sačekajte da se EchoLink diskonektuje sa servera? Jedina
preporuka koja je vezana za čitače ekrana, posebno za JAWS je da se
dečekira stavka: "Show icons in pull-down menus". Za ovo pritisni prečicu:
Alt+p, pa taster tab do: "Show icons in pull-down menus" i ako je čekirano,
ti dečekiraj.
    Ostale preporuke su da ako nešto ne radi, deinstalirati, restartovati
računar pa instalirati. Vodi računa da u ADSL modemu ako si korisnik
teol.net najvjerovatnije moraju biti forvardovani portovi 5.198 i 5.199,
dok port 5.200 radi mada se i on forvarduje.

    Pozdrav, Gradimir