[slikom] Radio Kojot

  • From: "Igor Zoric" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Feb 2005 23:02:56 +0100

Kada je Nikola cestitao nasem drugaru stotu emisiju, a ja se pridruzio u tome,
zaboravio sam da napisem da nas clan i sjajni prijatelj Slavoljub Epifanic je
na lokalnom raido Kojotu imao svakog petka emisiju o invalidima koju su jako
dobro primili i ljudi bez hendikepa i naisla je na veliki odziv. U ovim
emisijamka se govorilo i o savremenim pomagalima pa i o onome sto je tematika
ove liste. Slavoljub je u svakoj emisiji imao nekog gosta s kojima je pricao o
razlicitim temama a sve one su pomalo doticale invalida, on je ove emisije
vodio na zavidno opusten nacin i veoma autenticnim stilom. Trenutno se ova
stanica premesta na novu lokaciju pa trenutno ne radi ali nadam se da cim
ponovo proradi da cemo ponovo slusati ove veoma znacajne emisije za sve
invalide koje su pokusali da miniraju oni koji bi trebali da ih podsticu. Svaka
cast Slavoljube! Radio Kojot ima frekvenciju 107,3. Igor