[slikom] Re: Problemi sa rapidom

  • From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Apr 2011 10:47:46 +0200

Uglavnom je tako, osim sto je sve sto su uradili prosle godine izazvalo puno
nedoumica i, meni se barem cini, ispostavilo se da je sve velika prevara...
Da obrazlozim... Navodno jedan rapid vredi nesto megabajta i po njihovim
recima, trebalo bi da kolicina rapida koju ste kupili moze da se iskoristi
bilo kad... No, moj Rapid preprodavac mi je objasnio da se mesecno skida 495
rapida, sto znaci da njegovo vezivanje za kolicinu informacija uopste ne
vazi. Meni je prethodna uplata istekla 04. Aprila, na nalogu sam imao jos 10
rapida, ali sa njima nisam mogao nista da uradim, jer mi je premium bio
blokiran... Meni je ipak postenije (a kod mnogih share servisa i jeftinije)
placanje za vremenski period. No, ovo je Rapidova politika i mi imamo dva
resenja - ili da platimo, ili da budemo strpljivi kao free korisnici.