[slikom] Re: Problemi sa rapidom

  • From: "Nijaz Beckanovic" <nijaz.beckanovic.s@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Apr 2011 22:33:20 +0200

Mislim da su ovi linkovi za novu verziju.
instalaciska verzija.
http://www.tapinradio.com/downloads/tapinradio_setup.exe

i portable
http://www.tapinradio.com/downloads/tapinradio_portable_setup.exe

        Od: Milica Ilic
        Za: slikom@xxxxxxxxxxxxx
        Poslato: 16. april 2011 19:43
        Tema: [slikom] Problemi sa rapidom

        Pozdrav svima, ne znam sta se dogadja. Rapid mi trazi da za skidanje
linka cekam 40 minuta, ovo do danas se nije pojavljivalo. Inace skidam preko
fri daunlodera. Imate li vi ovakvih problema?

signature database 6047 (20110416) __________

    http://www.eset.com