[slikom] Re: Problemi s Jaws-om

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 13:36:07 +0100

Ne samo sto je pun bugova nego sam otkrio jos jednu vise nego skandaloznu i
sramotnu stvar sto se tice tog Screen Reader-a.

Naime, stavivsi svoj Firewall na najvecu mogucu razinu zastite otkrio sam da se
i sam Jaws hoce povezat na Internet i slati neke informacje vjerovatno samom
proizvodjacu. Dakle i on u sklopu sebe ima spijunski software koji ilegalno
salje informacje sa necijeg computera dalje pa nije cudno sto se ponekad
desavaju onako brza povlacenja poneke verzije itd. Ovo saznanje me je doista
iznenadilo, no u razgovorima s jos nekim ljudima koji koriste druge citace
ekrana saznao sam da i Hall u sklopu sebe ima slican software koji se aktivira
kada se pristupi nekim web stranicama sa kojima tvrtka Dolphine ima u tu svrhu
potpisan ugovor. Nema sta dakle sve te firme protiv su ilegalnih kopija, galame
o nekakvoj zastiti autorskih prava, a same kradu informacije privatnog
karaktera sa mnogih computera sirom svijeta!!!

David