[slikom] Re: Problemi s Jaws-om

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Feb 2005 07:54:43 +0100

Cao v!
Ja imam iste probleme i za prvi je koliko sam ja primjetio jedino rjesenje
restart racunala. To se desava ako pokrenes Jaws prije nego su se svi
programi podigli i racunalo smirilo nakon podizanja Windows-a.
Za drugi problem ne znam razlog, a koliko bi mogao imati veze s novijim
verzijama Jaws-a, moglo bi imati veze i sa samom web stranicom na kojoj se
to dogadja.

Nijaz