[slikom] Re: Problem u winampu

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jun 2008 22:57:58 +0200

     Zdravo Miroslave,

     Kod mene se ovo ne desava pa mogu samo da nagadjam sta bi sve moglo da
bude
problem. Moja preporuka je da snimas play liste. Kada formiras zeljenu play
listu, na njoj podesis redosled slusanja i slicno onda tu listu snimi kao
poseban fajl. Dijalog za snimanje je klasicni "save as ..." dijalog kojeg
sreces
u Wordu, Outlook express-u, internet Exploreru i slicno jedino ovdje u combo
box
za odabir file type imas drugi izbor. U tako snimljenoj play listi ce sigurno
ostati kompletna play lista. Dok si u "play list editor" pritisni Control plus
i snimi listu pod zeljenim imenom.

     Pozdrav od Gradimira

Od: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Problem u winampu

Pozdrav! Imam problem u koriscenju ovog programa koji je sledeci-

   Kada sam oformio pley listu, i uneo u nju neke pesme, sve je u redu.
   Kada kasnije zelim u istu da dodam nove, i sacuvam sve je u redu dok je
kompjuter ukljucen.
   Medjutim, problem nastaje, kada iskljucim kompjuter, pa ponovo ukljucim.
   Sve dodate pesme u pomenutoj novoosnovanoj listi vise ne postoje, vec su u
njoj samo one koje su u nju usle, kada je lista osnovana.
   pitanje-

   zbog cega mi se to desava? I koji je nacin, da mi dodate pesme u toj listi
ostanu, i kada se kompjuter iskljucuje i nanovo ukljucuje?

   Nadam se da sam bio dovoljno jasan, da bih dobio jednostavno i efikasno
resenje za ovaj moj mali problemcic.
   Dobrovoljcima, koji zele da mi rese problem unapred zahvaljujem.
   Misa.