[slikom] Problem u winampu

  • From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jun 2008 12:00:54 +0200

Pozdrav! Imam problem u koriscenju ovog programa koji je sledeci-

   Kada sam oformio pley listu, i uneo u nju neke pesme, sve je u redu.
   Kada kasnije zelim u istu da dodam nove, i sacuvam sve je u redu dok je
kompjuter ukljucen.
   Medjutim, problem nastaje, kada iskljucim kompjuter, pa ponovo ukljucim.
   Sve dodate pesme u pomenutoj novoosnovanoj listi vise ne postoje, vec su u
njoj samo one koje su u nju usle, kada je lista osnovana.
   pitanje-

   zbog cega mi se to desava? I koji je nacin, da mi dodate pesme u toj listi
ostanu, i kada se kompjuter iskljucuje i nanovo ukljucuje?

   Nadam se da sam bio dovoljno jasan, da bih dobio jednostavno i efikasno
resenje za ovaj moj mali problemcic.
   Dobrovoljcima, koji zele da mi rese problem unapred zahvaljujem.
   Misa.