[slikom] Re: Primanje velikog Attachment-a

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Mar 2006 13:32:56 +0100

Evo da se javim i ja, premda nisam nikakav strucnjak iz ove oblasti. Ne znam
da li je to tamo na onim prostorima skopcano sa nekakvim dodatnim
problemima, a prije svega sa dodatnim troskovima, ali treba uvesti dsl i cak
modem zamijeniti ruterom. Tada ne bi smjelo biti nikakvih problema kako sa
odasiljanjem, tako i sa primanjem velikih podataka, bilo da se radi o
osnovnim porukama, bilo pak o privitcima, odnosno atachmentima, pogotovu,
kad se jos primijeni zip ili rar, pa se podatci komprimiraju. Licno sam
primao i odasiljao zaista ogromne podatke, a i skidao sam iste sa interneta.
Otkako imam dsl. nemam nikakvih problema. Doduse ni ranije osim sporosti,
nije bilo drugih poteskoca. Srdacno vas pozdravljam. Z.